2011. március 20., vasárnap

Újabb (és régebbi) oldalak

Alkotok ám, viszonylag sokat. Egyrészt elkészült egy komplett 20x20-as minialbum, de ajándékba lesz, így csak akkor publikálom, ha már megkapta az érintett. (Orsi, te ne is figyelj ide!) :-x

De van itt más is! Egyrészt Lillus már 2 éve jár egy Alkalmazott fotográfia képzésre, úgyhogy pár hete stúdió fotózáson jártunk vele. Építgeti a portfólióját... ;)
Rengeteg klassz kép készült, csak győzzem megscrappelni. Egyelőre csak ez az egy oldal készült el:

A vázlat ötletét egy digi template adta. Tulajdonképpen a háttérképen kívül csak Veka digi diacsíkjait használtam, illetve pár pecsétet. (Mindkét technika leírása megtalálható a Scrap.hu-n) A szöveg Bryan Adams Heaven című dala, házi készítésű kaparós matrica módszerrel varázsoltam rá az oldalra.
Az ihletet adó dal itt hallható:


Illetve van két liftelt oldalam is. Az egyik Adrienn és Andi "Régi szép idők" kihívására készült, ahol a februári farsang időszakra való tekintettel valaki más bőrébe kellett bújni. Én egy digi oldalt néztem ki magamnak, azt próbáltam átültetni hagyományosba. A kipróbált technika nekem az akrilfestékkel való játék volt. Ez lett az eredmény és itt látható az eredeti.


Ez pedig még tavalyi, de eddig meg nem osztott oldal. Szintén dalszöveg inspirálta, Hooligans - A vér nem váli vízzé. Nagyon passzol Palira. :)



A képek ezer évesek, szintén Lilla készítette őket, én pedig ráraktam egy kis Lomo action-t Photoshopban. Az oldalt pedig Debbie inspirálta. Sajnos pár hónapja priváttá tette a scrapbook galériáját, már nem láthatóak az oldalai. Írtam is neki emailt ez ügyben, azt mondta, több helyen viszontlátta a saját alkotásait mások neve alatt, amiből elege lett (nem is gondoltam volna, hogy ilyen történik...), ezért tiltotta le a galériáját. :( Tehát be kell érnetek velem.


És akkor a készülő Róma utazós albumról még nem is szóltam. Nagyon élvezem, nem titok, hogy Anett Prágai albuma a fő inspiráció hozzá. Palinak nagyon tetszik, ki is jelentette, hogy na ez olyan igazi SCRAPbook. :D

Van még két hely a P.I.F. játékomra is, eddig Juca, Ivi és Treza iratkoztak fel. Köszönöm nekik, hamarosan jelentkezem náluk privátban. :)

Plusz hír, hogy idén is lesz Scrap.hu scrap tábor!!! Három nap, ami csak az alkotásról szól. Ráadásul ez már a negyedik és minden eddiginél több a jelentkező. A hely és a kaja is szuper lesz, de a társaság az, ami mindent visz. Jelentkezni, érdeklődni a Scrap.hu fórumon lehet. Itt is köszönöm Krisztinának és Borkának, hogy átvállalták a szervezés oroszlánrészét!


Szép estét mindenkinek!

4 megjegyzés:

treza írta...

Halló-halló!
meghirdettem a P.I.F. játékot én is :)
http://trezascrapbook.blogspot.com/2011/03/pif-jatek.html

Szép 7et!
Treza

Hegu írta...

Hello,
What great layouts you are doing and I like your guinea pigs:)

// Helen from Sweden

Mesi írta...

Wow, most néztem csak meg ezt a bejegyzésedet, én nem is tudom, hogy maradtam le róla! Ezek az oldalak....!!!!! Pedig az ördögös Palis fotókat már ismertem, de milyen jó kis oldal lett belőlük! És a keretes is nagyon király, irigyellek ám, hogy Lilla ilyen csúcs fotókat készít!

Merika írta...

Szilvi, nagyon régen jártál a saját blogodon! Gyere felém hátha kedvet kapsz egy kis nosztalgiára! pusz