2007. november 13., kedd

Kori és egy 20 éves barátság

Újabb "ezer éves" kép: korizás 2003 telén. Sajnos az oldal nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, a bal oldalon a hópelyhek nem elég hangsúlyosak... jobb lett volna oda valami plasztikusabb, vagy elütőbb színű díszítés. De most már késő bánat. Ez a jó a digiben! Csak pár kattintás és minden ok.
A bélyegző hatású "journal box" valójában kaparós matricából készült. Ceruzával és vonalzóval halványan megrajzoltam a négyzetet, majd rádörzsöltem a feldarabolt matricát. A vonalakat pedig egyszerűen csak egy fekete tollal húztam vonalzó mentén.

Felhasznált anyagok: EK Success és Basic Grey papírok, folyékony tinta, Rayher és Basic Grey kaparós matrica, Swarovski ragasztható kristály, Rayher szalag, akrilfesték, American Crafts Thickers betűk és J. Sprague keret

Már megint egy új oldalt forgatok a fejemben... Veronica Ponce "Our Friendship Has Survived..." című oldala
adta az ötletet. Egy kedves barátnőmmel már óvóda óta -idén 20 éve- tart a barátságunk. Ennek tiszteletére fogok készíteni egy oldalt Veronica után szabadon, összeszámolva, mi minden történt velünk 20 év alatt. A fényképet hétvégén már el is készítettük hozzá. Úgyhogy ha ezt a begyezést azzal kezdtem, hogy "újabb ezer éves kép", akkor azzal illene befelyezni, hogy íme egy sok ezer éves kép :)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

A koris oldal szuper lett! Jó a kék pöttyös sáv középen ;) és nagyon szép a fehér keret a nagy fotón. (az hogy is készült?)
Szerintem pont jók így a hópelyhek. :)
(Majd feltöltöd a scrap.hu-ra is?) ;)

Szilvi írta...

A keret digitálisan került rá. Egy J. Sprague keret fehérített változata :)

Budaházi Brigitta írta...

Ismét egy SZILVI-STÍLUSÚ összeállítás! szép és vidám! tetszik. én is kiemelem a keretet, ilyen behavazott, fagyott hatást kelt! nagggyon jó! a hópelyheket ne bánd. jók azok. észrevetted, mennyire illenek a farmered színéhez? és ismét ezek a buborékpecsétek.... mmmmmm. jó kis oldal lett! várom a 20 éves barátságos oldalt!
G.