2008. június 15., vasárnap

Bécs

A scrap.hu legutóbb befejezett hagyományos stafétája a Kedvenc helyünkről szólt. Az én legeslegkedvencebb helyem Bécs, nem tudok betelni vele. Úgyhogy képtelen voltam egyetlen oldalba belesűríteni az élményeimet, inkább mini albumot készítettem róla.

Igyekeztem régies, birodalmi hangulatot kölcsönzni az egésznek, ebben a Daisy D Modern Romance kollekciója, a Prima virágai és pár szépséges kaparós matrica (K&Company, Basic Grey) meg komment bélyegző (Prima, Maya Road és Banana Frog) voltak segítségemre. Bő egy nap alatt el is készült az egész, ezt szántam pihenésnek a nagy államvizsga előtti hajrában. :)


6 megjegyzés:

Szunyo írta...

Köszi, hogy megosztottad velünk! :)) Igazi profi munka! A békebeli hangulatot nagyon eltaláltad ezzel a készlettel! Örülök, hogy a többi oldalát is megmutattad! (Kedvencem a lovas fotó, ami követi a zárójel vonalát. ;))

Hámos Beáta (betsie) írta...

Szilvi, nagyon-nagyon szép munka! Szerintem is tökéletes volt a készletválasztás és szuper fotókat készítettetek! Ez a BG album meg a szivem csücske, és én is kipróbáltam már milyen szuper használni is! :P Köszi, hogy megosztottad velünk, jó volt végignézegetni!

csuti írta...

Szia Szilvi! Az egész album nagyon tetszik, szép a készlet és nagyon jók a fotók.

krisssz írta...

Nekem is az egyik nagy kedvenc Bécs:)
És látom Hundertwasser Neked is tetszik. Nagyon szép lett , különleges és finom a kidolgozása.

Budaházi Brigitta írta...

De jó volt végignézni! Tetszik nagyon az egész album. A finom színek, és a sok krétázás, no meg a téma: Bécs nálam is nyerő. :) Gratulálok.

Unknown írta...

Szuperjó lett! :)