2008. július 1., kedd

Az a bizonyos

Szóval az úgy volt, hogy a 20. szülinapomra nagy bulit rendeztünk a lányokkal. Pécsett ünnepeltünk az István pincében (azt hiszem, hmm) és nagyon sokan eljöttek. Olyanok is, akikre nem is számítottam volna. :) Ott voltak jópáran a gólyáim közül, eljöttek Tamásék az egész bandával, sőt még a jogászok is! Nagyon jó buli volt, komolyan. Talán csak az volt a rossz, hogy Pali nem tudott ott lenni, mert még Amerikában volt. De már csak hat nap volt hátra, vágtam a centit. ;)
Bár így utólag nem emlékszem, hogy hiányoltam voltam, de biztos úgy volt.

Szóval az ajándék volt a legjobb az egészben. A lányok készítettek nekem egy könyvecskét, amibe minden barátom bekerült. A csajok 4-4 oldalt kaptak fejenként, a többiek 2-2-t. Persze volt mindenkiről fotó és mellé kedves személyes üzenetek. Hát mind mondjak, könnyekig meghatódtam. Gyakorlatilag ez volt életem első scrapbookja, bár még nem is tudtam, hogy ez annak számít és ráadásul nem is én adtam, hanem kaptam!
Még egyszer köszönöm nektek!

A lapozgatás örömét örökíti meg ez az oldal. Ahogy a fotón is látszik, én már sírok, de azért Móni is meg van hatva rendesen.

Felhasznált anyagok: Doodlebug Lime papírok és szalag, Bazzill karton, Love, Elsie bélyegzők és AC Thickers betűk

És akkor ahogy ígértem, pár oldal a könyvecskéből. Talán csak magamnak... emlékbe.






4 megjegyzés:

M. írta...

Ez nagyon szép! Valóban megható ha ilyet kap az ember a legjobb barátaitól.

Budaházi Brigitta írta...

Szilvi a scrapbook és Te egymásnak rendeltettetek... és ezt már a barátok is idejekorán megérezték. :) Nagyon kedves emlék! Jó, hogy feltöltötted az oldalakat. A Tiéd is olyan klassz. Főleg a varrás tetszik. (Az albumból pedig nagyon irígylem a Mucha kiállítás jegyét....)

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nagyon megható valóban!!! Nem csoda, hogy megkönnyezted! És nagyon szép oldalon örökítetted meg, szuper lett!

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Milyen szép ajándék oda és vissza!! Ez a füzet valószínüleg legendává válik, ha még nem az! :) Az oldalad szuper! Jó a fotó és a körítés is hozzá!! De ezt már megszoktuk! ;)