2008. január 12., szombat

Blog Encyclopaedia - B

Következzen a B betű:

Baba: Anyukám beceneve, egész pici korában ragadt rá, mikor nagymamám úgy öltöztette, mint egy játékbabát. Szerintem roppant aranyos név. A nagybátyáim és a nagyszüleim a mai napig így hívják.
Barátok: Pécsett az első évben nagyon jó kis társaságunk jött össze a koliban. Rengeteget buliztunk, sok programot szerveztünk együtt. Sajnos azóta sokan már végeztek, tavaly pedig többen is kiköltöztek, vagy különböző okokból megszakadt velük a barátság. Ennek ellenére nagyon szívesen emlékszem vissza azokra az időkre. Ezen az oldalon található képek még 2004-ben születtek, azóta egyesekkel bővült, másokkal csökkent a csapat létszáma.

Blokk: Az egyetem öt éve alatt végig koliban laktam, ráadásul ugyanabban. Itt blokkos rendszer van, egy szobában három ember, három szoba egy blokk. A blokknak van egy közös előtere szekrényekkel és egy fürdővel. Mindig itt zajlik az élet: itt eszünk, itt bulizunk, itt tanulunk. Szintén egy 2004-es kép (úgy látszik, rámtört a nosztalgia), ami hűen tükrözi a blokkéletet. A rumli is általános, de legalább vállalom :)

3 megjegyzés:

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nagyon szép a 'babás' kép!!! Annyira jó a hangulata!
És eszembe jutott, hogy a Te 'Csajok'-os oldalad mintájára még mindig nem készítettem el az én verziómat, pedig már minden megvan hozzá. Ezen javítani kell! :)

hannakj írta...

Baby layout is soo pretty!!! adorable pics!!
Love the 2nd layout with your friends. Cool dots background. Did you paint, stamp or ? I'd love know how you did. :D

Budaházi Brigitta írta...

Betsie megjegyzését én is írhattam volna! Jól alakul a saját enciklopédiád! Grat!