2008. február 14., csütörtök

Blog Encyclopaedia Challenge - C

Újabban azt sem tudom, hol áll a fejem. Csomó kis aprósággal kell foglalkoznom, ami teljesen feldarabolja a napjaimat. Ez az egyik oka annak, hogy ezer éve nem blogoltam már.
Az enciklopédiám pedig azért maradt félbe, mert már egy hónapja nem jut eszembe egy C betűs szó sem, amihez közöm lenne. Lehet, hogy ez az ABC leghülyébb betűje?

Na nem baj, kis csalással ugyan, de megoldottam a problémát. Szóval:

Coctail (igen, tudom, hogy magyarul koktél...): Nyáron egyik kedvenc szórakozásom, hogy különböző koktélokkal tömöm a családot. Szerencsére a hozzávalók folyamatosan gyűlnek és egyre több receptet sikerül megtanulnom. A legközelebbi nyár egyik terve, hogy részt veszek egy mixer tanfolyamon... nem is tudom, ez miért nem került be a 23 dolgom közé.
(Az oldal nagyon gyorsan készült, Leah Riordan templétjével.)

4 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon hangulatos! Tetszik! Színes, vidám akár egy koktél (coctail :-)) Szomjas lettem!

Unknown írta...

Nagyon tetszik! (Meg is kerestem ezt a készletet, kösz a tippet.)
Aztán csak így tovább az enciklopédiádhoz, a végén még én is kedvet kapok hozzá.
Jaj, a kalapos fotó nagyon tuti. :)

Budaházi Brigitta írta...

Bejönnek Neked mostanában ezek a templétek - és nekem is az oldalaid, amik általuk születnek! Megint lejön a nyerő párosotok hangulata róla, és az az életigenlés, amit minden oldalad (és Te magad is) sugárzol! Jó ránézni - kis nyarat hoz a télbe! Mmmm, és hogy megkóstolnám én azt az alsót.... :D ;) Az oldal színei és a textúrák nagyon tetszenek. Meg is nézem én magamnak ezt a templétet! PS: A piros kalap tényleg tutti!

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Szuper! Nagyon tetszik! Szerintem nincs is olyan ember aki ne szeretné a koktélokat! :) Jók a képek és a színek. Az elrendezés, a textúrák, a koktélok... nyami-nyami! :)