2008. február 17., vasárnap

Lillus

Újabb "önarckép" tesómról/tesómtól. Nagyon bírom a képeket, amiket magáról készít, olyan kis vidám és vagány.
Az oldalon elég sok hibrid technikát használtam: a fekete keretet írásvetítő fóliára nyomtattam, körbevágtam és úgy tettem a kép fölé, hogy az kicsit túllógjon rajta. A madárkákat lézernyomtatóval nyomtattam és akvarellceruzával színeztem/festettem ki. A kommentár címkéjét is egy digi készletből nyomtattam, a szélét pedig az új piros folyékony krétámmal színeztem be. A piros pöttyös papír szélét pengével öregítettem és néhol kicsit vissza is hajtottam, mivel a papír mindkét oldala mintás.

Felhasznált anyagok: papírok - Love, Elsie - Zoe kollekció, gémkapocs - 7Gypsies, levélkés gomb - Love, Elsie - Jack+Abby kollekció, címke - Debbie Fischer, madarak&keret - Prima Hybrid és virág - Anyukám ;)

2 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

De jó így nagyban látni ezt a sok szép részletet, Szilvi! :) A kedvencem a fóliarátét, a horgolt virág (vastaps Anyukádnak! ;) ), és a házi Edge Distresser technikád. Az egész oldal úgy csúcs, ahogy van. Nagyon tetszik. G.

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Szerintem nem csak neked tetszenek a fotók a hugodról! Én pl. ezeket az oldalaidat szeretem a legjobban! :) Mindig csúcs szuperek!! :) A kép jó, az elrendezés jó, a színek jók, a kellékek jók! :) Döbbenet, hogy szinte minden oldaladról elmondható ez! ;) Nagy gratula! :)