2008. február 21., csütörtök

Ismét gyurmagombok és 20 éves barátság

Pár hete nagyon ráértem otthon és készítettem egy újabb adag gyurmagombot. Most kicsit elrugaszkodtam a gomb témától és gyártottam pár muffint, egy szívecskét és egy katicát. A muffin az új trendekről szóló cikkemről jutott eszembe, a szívecske egy soha el nem készült Valentin napi képeslapra ment volna, a katica pedig Franci szépséges rajzairól jutott eszembe.

Tegnap pedig végre nekiláttam az Ágis oldalamnak, amit már hónapok óta szerettem volna. A kommentár végül nem olyan lett, mint terveztem, sőt, az oldal is sokkal "ovisabb", kislányosabb, játékosabb lett a tervezettnél, de végülis tetszik. És persze rákerült az oldalra néhány az új gombokból is, amiket megspékeltem egy kis csillámragasztóval. Valahogy csupa Én kicsi pónim és Szíves bocsok jutnak eszembe erről a lapról. :D
Felhasznált anyagok: KI Memories - Pop Culture papírok és puha virág gomb, Doodlebug és rövidárus flitterek, Rayher fotóleszorító (?) és miltonkapocs, Bazzil karton, American Crafts Thickers betűk, Daisy D's komment kártya, sk gombok és CK Double Mou és DB journal doodles fontok.

Plusz: a gombok közelről.

6 megjegyzés:

Oreste írta...

You are beautiful. Un saluto da Roma. Ciao

N.Zsuzsi írta...

Hihetetlen jók ezek a gombok. le fogom őket koppintani, engedelmeddel :D

Budaházi Brigitta írta...

vidám, szeretetteljes oldal lett, Szilvi. a gombok csúcs jók!

Unknown írta...

A gyurmagombjaidat imádom! :)

Az oldal is nagyon tetszik, különösen ha belegondolok, hogy miről is szól. Ez nagyon nagy dolog ám! :)(ha nem tudnád :).)

A keretet kézzel öltögetted végig? Nagyon jól mutat.

krisssz írta...

Fantasztikusak a gombok! Hogy volt ennyi türelmed? A kreativitásodról nem is beszélve, hogy ilyen ötletesek , színesek és helyesek mind.

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Osztom a pónis és bocsos aszociációt! :) Mindegyiket néztem és szerettem! :)
Hihetetlen, hogy ilyen türelmed volt megcsinálni a gombocskákat. Persze nem mondom, megérte!! Nagyon is!! Árulhatnád is őket, olyan szépek! :) Az oldal pedig hibátlan! :) Nekem is van egy ilyen barátnőm... Eszembe jut az oldaladról! És ez külön jó érzés! :)