2008. december 15., hétfő

December napról napra 13.-14.

Folytatódik a December Daily album... csak tegnap este már nem volt erőm képeket csinálni és blogolni.


Szombaton nem sok érdekes történt, így a gép előtt ülés és a karácsonyi dalok hallgatása közben megfogalmazódott az ötlet: összeírom a tíz kedvenc karácsonyi dalomat. Érdekes módon csupa külföldi és slágeres dalok kerültek a listára. Remélem, ez idővel változni fog és én is felnövök az Ave Mariahoz és a Csendes Éjhez. :)

Vasárnap viszont már csupa ünnepi készülődésre valló dolgot csináltunk. Ezeket szedtem csokorba. Vettünk mandarint és datolyát a zöldségesnél, amik nálam tipikus karácsonyi gyümölcsnek számítanak, az IKEA-ban vettünk svéd forralt bort (bár itthon is készítünk hagyományos forralt bort, hetente többször is, ki akartuk próbálni a svéd változatot, a Glögg-öt), meg pár mézeskalács szívet (mézeskalács-függő vagyok. Mikor anya felhívott vasárnap reggel, hogy süt nekem mézeskalácsot és hétfőn küldi a tesómmal, akkor annyira beindult a fantáziám, hogy képtelen voltam egy napot várni a házi készítésre. Itthon meg esélytelen lenne, mert se sodrófám -Pali szerint ez nagy szerencse, hehe-, se nyújtódeszkám, se szaggatóformáim. Szóval mire hazaértünk volna, már mindet megettem. Nem is tudtam vacsorázni este...) Megvettük a fenyőfát is, ami egy teljesen spontán döntés volt. Ezért sajnos nem is volt nálam fényképező... bár a telefonommal készítettem pár fotót a válogatásról, de itthon ráébredtem, hogy nincs min kihúzni őket a gépre. Ezért sem került fotó a 14-i oldalhoz. Ezen kívül leellenőriztük az égősort és átnéztük a hónapok során összevásárolt díszeket (igen, én november eleje óta vadászom a díszeket, mivel ez az első saját karácsonyunk és egy darab sem volt itthon.) Ja és persze elmentünk Pali egyik barátjához kipróbálni a Wii-t. Ez lesz a közös karácsonyi ajándékunk (nem, nem növünk fel), amit használtan rendeltünk a Vateráról. Kicsit izgultunk, hogy minden rendben legyen vele, de szerencsére tökéletesen működik. Úgyhogy most eldugtuk magunk elől a szekrénybe, de már nagyon várom a szent estét. :DDD

Me este pedig elkészült 10 üdvözlőlap a munkatársaimnak. Azt hiszem, a 15-e csak holnap kerül be az albumba. :)

1 megjegyzés:

Gebics írta...

Nagyon szuper az albumod! A dalokról eszembe jutott, hogy a Billy Idol-nak van egy karácsonyi albuma (mikor először láttam én is meglepődtem) és idén még nem is hallgattuk! Egyébként tuti jó karácsonyi dalok vannak rajta kicsit "Billy Idolosan", érdemes beszerezni!