2009. január 20., kedd

Egy szó 2009-re

Ali Edwards nyomán én is elgondolkodtam, ha választhatnék egy szót, ami meghatározza az idei évemet, mi is lenne az. Először a változásra gondoltam, mert sok minden szeretnék változtatni idén... de végül rájöttem, azt szeretném, hogy a tanulás, a tanulni legyen a 2009-es év meghatározó szava. Tulajdonképpen minden amin változtatni szeretnék előbb egy tanulási folyamatból indul el.
Lehet, kész hülye vagyok, hogy ahelyett, hogy végre, 17 évnyi iskolapad-koptatás után kiszabadultam, én már megint tanulni akarok. Persze a szó hagyományos értelemben vett jelentéséről is szó van, például még ebben a hónapban beiratkozom egy lakberendező képzésre és scrapbook téren is sokat akarok tanulni, így igyekszem minél több "tanfolyamon" részt venni (pl. a Two peas ingyenes virtuális óráin). De sokat kell még tanulnom az életről, érzelmekről, meg kell tanulnom önállónak lenni, és persze szakmai téren is akad még mit elsajátítani (bőven!). Arról már nem álmodom, hogy egy nyelvi kurzus is belefér 2009-be, de ki tudja...
Tehát tanulásra fel!

Te milyen szót választottál magadnak 2009-re?

4 megjegyzés:

Rika írta...

Ez nálam is nagyon aktuális szó. Jó a kérdés, majd gondolkodom rajta.

{Hana} írta...

Hajrá!! Tanulni jó :-) Nekem ez egész életem egyik szava lehetne - imádok tanulni. De nagyon tetszik az 5let, majd el is gondolkozom, milehetne 2009 szava...

helen írta...

Költözés

Merika írta...

Szilvi! A sok minden között, egy dolgot már biztosan megtanultál, hogyan kell felelőséggel és intelligensen rendezni egy "felfújt" problémát.Itt is köszönöm soraid!!!