2009. január 27., kedd

Képeslapok

Bár képeslapgyártásban továbbra sem vagyok túl jó, igyekszem gyakorolni, miközben fogják a kezemet.
Ez a Valentin-napi lap a 2 peas egyik "tanfolyamára" készült, ahol sablonok és "tanári" ötletek segítségével kell az év minden hónapjában legalább egy lapot készíteni. Az enyém ilyen lett:
Illetve fotózva, hogy a fóliás trükk is lássék:
A lap egy félbehajtott borítófóliából készült (fém vonalzóval tökéletes hajtást lehet bele "vasalni"). A belső oldalára egy BasicGrey papírt ragasztottam, a fedőlapra pedig fehér StazOn tintával bélyegeztem indákat, illetve mintás papírral, betűmatricákkal, írásvetítő fóliára nyomtatott órákkal és egy karton szívvel dekoráltam. A szívet piros pigment tintával színeztem be, majd átlátszó domborporral hődomborítottam. Ezt a folyamatot még kétszer megismételtem, így igazán piros, igazán csillogó szívet kaptam. Sőt, mivel pár csillámpor is keveredett a domborporba, így kicsit még csillámos is. :D

A másik lap tegnap és ma készült. Egy kedves munkatársam, irodatársam pénteken elmegy, mivel lejár a szakmai gyakorlata és ráadásul ma sikeresen le is államvizsgázott és megvédte a diplomáját. Gratulálok neki! Mivel az az álma, hogy saját kis műhelyben fog egyedi, kézzel és saját tervei alapján készített cipőket és táskákat gyártani, így egy másik kedves kollégám kitalálta, hogy készítsek neki egy táskás képeslapot. A táska alapját sablon szerint rajzoltam körbe és vágtam ki, majd saját elképzeléseim szerint dekoráltam.
Használtam selyemvirágokat, amit glue dot-tal lehetett legbiztosabban rögzíteni, strasszokat és csipkét (ezt sima folyékony ragasztóval ragasztottam fel), illetve folyékony gyöngyöt. A táska teteje mágneses ragasztószalaggal fog záródni.
Pont belefér pár kis csoki, vagy cukorka és persze egy apró jókívánság-kártya. Íme:

Mivel nagyon romantikus lélek, így igyekeztem az ő ízlésének megfelelően dekorálni.

6 megjegyzés:

Szunyo írta...

Szerintem mindkettő nagyon szuper lett! :DDDD

ScrapMona írta...

Jaaj, de gyönyörűek. Nekem a kistáska a kedvencem.

Tina írta...

Szilvi, ezek nekem nagyon tetszenek, főleg a táska...!;-D (Táskamániás lévén...:-)) Könnyen lehet, hogy koppintok róla majd...

BoBo írta...

Tetszenek a lapok Szilvi, mindkettő nagyon ötletes. A domborítást a szívnél nem egészen értem. A már domborítottra pecsételtél újra:O
A linket köszi, én is megyek tanulni.

Vera írta...

Szió!

Nekem nagyon tetszik a képeslapod! A felirat különösen! Nem szokványos! Gratulálok!

Kim Dellow írta...

Oh lovely makes. They are wonderful. Kim